středa 3. února 2016

o tom jak nikdo nevěří mýmu vkusu

už dlouho se se mnou táhne problém, že ať se snažím jak se snažím, některý věci se mi prostě nedaří lidem doporučit. na jednu stranu se nedivím, jsem schopná si v desertu v ten samej večer zpívat celý cédéčko bmth, tancovat na justina biebera, odrecitovat celej text britney a pak se hádat o nejlepší song radiohead. ale pro mě by tohle byla známka všeobecnýho přehledu, nebo jak tomu ráda říkám eklektickýho vkusu, což ostatní lidi asi spíš berou jako že nevím za čím si vlastně stojím a jsem přeběhlík a nedá se mi věřit.

možná i proto se mi tak často stává, že chci někomu ukázat věc která je fakt mega moc super a člověk mi to jen odkývá a hovno se na to podívá / poslechne si / přečte / whatever

nejdýl se tenhle fenomén táhne s nejlepším seriálem na světe. utopia.


utopia je seriál kterej běžel na uk kanále E4 kterej má na svědomí seriály, který jsou dneska už kultovní. jen málo lidí v mým okolí neslyšelo o skins nebo misfits. když ale příjde řeč na utopiu, je to jako bych si snad tenhle masterpiece vymyslela a nikdy v životě o něm nikdo neslyšel. což je obrovskej zločin. proto je naprosto na místě moje extrémní nadšení, když o něm lidem vyprávím. z nějakýho neznámýho důvodu jsem ale musela lidi doteď doslova nutit a málem lepit sekunďákem k sedačce, když jsem chtěla aby se se mnou podívali alespoň na pilot.
vás co to čtete nemůžu lepit k sedačce. můžu vám jen říct, že je to seriál s bezvadným nekonvenčním příběhem, skovstným vizuálem a ještě se dá stihnout za dva dny binge watchingu. co víc si přát. 
nebudu už ani nic víc psát, stejně je to banán a nikdo mě neposlechne. utopia je prokletá.



hiatus kaiyote. skupina dva roky po sobě nominovaná na grammy, loni ji dostali, letos ji beztak dostanou zas. hrajou prej future-soul. nevím co to znamená, ale vím, že je poslouchám v jednom kuse. jestli future-soul znamená tohle, tak to je future-soul. 
nai palm, zpěvačka a kytaristka, je nejcoolovější člověk na světě a můžete se o tom přesvědčit v bomba videu z bomba projektu od StyleLikeU (o kterým mi taky nikdo nevěří, jak moc je bomba. divím se ještě vůbec? nedivím.)
cedlo choose your weapon je prostě magic a kdybych si měla vybrat nejleší věc kterou jsem v loni slyšela, vybrala bych si tohle. sadly, zatím se mi podařilo nadchnout do něj jen jednoho člověka, nehledě na to, že mi doma hraje podle mě tak často, že už ho musel slyšet každej s kým se bavím.
prokletí 2.


naštěstí si teď můžu všecky věci co nemám komu cpát psát sem. aby si je nikdo nečet. a nikdo mi nevěřil, že jsou dobrý.

Žádné komentáře:

Okomentovat