pondělí 1. února 2016

early riser by taylor mcferrin a o tom jakej jsem hordil

aby jste tomu rozuměli, tak mám ráda hudbu. ráda ji poslouchám, ráda si zpívám, ráda hledám nový věci, který jsem ještě neslyšela a ráda chodím na koncerty. jenže ze všeho nejradši si tu hudbu hordím na kompu a kochám se tím, co všechno si můžu pouštět, když zrovna nejsem na netu. 
jsem úchyl. už x let mám založenej účet na lastku, které mi monitoruje co poslouchám a já jak magor kvůli tomu celou tu dobu všechnu tu hudbu stahuju a nemůžu ji poslouchat jen tak na youtube, protože to by se nepočítala, žejo.
když se nudím, projíždím si jen tak svoji super knihovnu s hudbou a imaginárně se plácám po zádech, kolik věcí tam jó mám.

od začátku roku mám spotify premium. mám radost a jsem smutná zároveň. můžu si objevovat věci jak chci, poslouchat rádia podle interpretů, projíždět ostatním lidem playlisty a real time stalkovat co zrovna poslouchaj. ale nemůžu se kochat rozšiřující se knihovnou. jak říkám, jsem úchyl.
proto většinou co na spotify najdu, si stejně nakonec stáhnu. čímž se dostáváme k celýmu jádru dnešního problému.

early riser by taylor mcferrin
někdy v prosinci nebo v listopadu jsem se absolutně zamilovala do posledního alba hiatus kaiyote, protože je to pure magic a dneska mě napadlo, že si nechám od spotify poradit podobný artists ať se můžu na vlnách future soulu, nebo jak tomu hk sakra říkaj, kolíbat dál. spotify nezklamalo a hned na první klik mi doporučilo taylora mcferrina. 
taylor mcferrin má jen jedno full lenght album a jedno ep. taylor mcferrin má asi taky nejlepší bandu lidí která maže odkazy na jeho tvorbu z netu.
poslední hodinu jsem strávila hledáním funkčního linku na něco, co si můžu vklidu poslouchat na spotify do alelůja.
ale já jsem úchyl a prostě to album potřebuju.
jestli ho někdo máte tak ho chci.
a vím, že stahovat se nemá.
ale to cedlo je fakt mega. beztak to říkal aj pitchfork.

Žádné komentáře:

Okomentovat